BLACHARNIA - LAKIERNIA
Wyspecjalizowana jest w naprawach wszystkich marek samochodów osobowych i dostawczych.
WYSOKĄ JAKOŚĆ NAPRAW ZAPEWNIA:
1. Nowoczesne wyposażenie techniczne, a w tym:
- bezpyłowa kabina lakiernicza firmy Nova Verta
- ramy naprawcze z elektronicznym systemem pomiarowym nadwozia typu Car-O-Liner (zapewnia parametry fabryczne naprawianego samochodu)
- promiennik podczerwieni IRT
- własna mieszalnia lakierów STANDOX z zastosowaniem lakierów wodorozcieńczalnych
- strefa do przygotowania samochodów do lakierowania firmy Nova Verta
- plazmowe urządzenia do cięcia
Serwis nasz dysponuje najnowszym sprzętem niezbędnym do przywrócenia stanu technicznego pojazdu z przed dnia szkody
2. Nadzór techniczny specjalistów STANDOX i otrzymany certyfikat światowej jakości wykonawstwa napraw.

3. Wysoko wykwalifikowani pracownicy, regularnie szkoleni w zastosowaniu najnowszych technologii napraw
4. Urządzenia diagnostyczne BOSCH (jesteśmy autoryzowanym wielomarkowym serwisem)
5. Kontrola techniczna na stacji kontroli pojazdów
DZIAŁAMY W RAMACH AUTORYZOWANEJ SIECI NAPRAWCZYCH WARSZTATÓW PZU, AVIVA COMERCIAL UNION I INNYCH UBEZPIECZYCIELI
ZAPEWNIAMY:
- pomoc w zgłaszaniu szkody i załatwianiu wszelkich formalności,
- przewóz uszkodzonego pojazdu naszą pomocą drogową
- możliwość wypożyczenia samochodu zastępczego
- odkup uszkodzonego pojazdu i korzystny zakup nowego lub używanego
- bezgotówkowe rozliczenie szkody tj. bez angażowania pieniędzy klienta
SPOSÓB POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU USZKODZENIA POJAZDU
W przypadku gdy:
- brak jest zgody stron co do winy,
- podejrzenia, ze samochód jest kradziony,
- uczestnik kolizji jest pod wpływem alkoholu lub narkotyków
należy wezwać policje i zażądać sporządzenia notatki. W innych przypadkach spisz oświadczenie stron wg załączonego wzoru (najlepiej wydrukuj dwa egzemplarze i trzymaj w samochodzie) - jeśli pojazd jest niesprawny wezwij pomoc drogowa według instrukcji wynikającej z Twojej polisy ubezpieczeniowej lub zatelefonuj do nas.
Staraj się dostarczyć uszkodzony pojazd do naszego warsztatu naprawczego, a nie na parking - unikniesz w ten sposób opłaty parkingowej. Zgłoś szkodę jak najszybciej w towarzystwie ubezpieczeniowym sprawcy lub swoim. Zgłaszając się do nas osobiście lub telefonicznie uzyskasz pomoc w załatwieniu formalności szybko i bezstresowo.
Szkodę może zgłosić właściciel pojazdu lub osoba upoważniona przez niego lub osoba kierująca w momencie kolizji.
Dokumenty wymagane przy zgłoszeniu szkody:
- oryginał polisy ubezpieczeniowej
- dokument tożsamości
- prawo jazdy
- oświadczenie sprawcy lub protokół policji
- dowód rejestracyjny pojazdu
- inne ewentualnie wymagane dokumenty, o czym Państwa poinformujemy
NOWOŚCI W NASZYCH USŁUGACH
- Profesjonalne odnawianie - polerowanie karoserii samochodów, elementów plastikowych (po tym zabiegu samochód jest jak nowy)
- Spawanie elementów plastikowych
KONTAKT
PHU MOTOR-POL Sp. z o.o. 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńska 264
Telefony: (076) 746 43 20, 746 43 21 Telefon komórkowy: 602 641 241
Pomoc Drogowa kom. 606 380 106
Kontakt e-mail: Masz pytanie lub problem? Napisz do nas: lakiernia@motorpol.legnica.pl
Chętnie doradzimy i podpowiemy jak załatwić sprawę.
|