Fiat MOTORPOL LEGNICA Fiat MOTORPOL LEGNICA
      
Chrysler Dodge Dostawcze Jeep  
 
    www.fiat.pl        
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 










Autoryzowany serwis



Autoryzowany serwis

Zachowaj zimną krew, przynajmniej przygotowanie twojego samochodu do zimy jest pod kontrolą SERWISU FIAT CHRYSLER AUTOMOBILES, 

                                                                                                                                                                                                                             


Czyszczenie zamiast wymiany - problemy z filtrami DPF !!!

  
Wprowadziliśmy nowoczesną technologię firmy TUNAP i wykonujemy profesjonalne czyszczenie filtrów cząstek stałych (tzw. DPF) montowanych w większości  nowoczesnych silników diesla. 
Jest to jedyna metoda pozwalająca skutecznie oczyścić zatykający się filtr cząstek stałych umiejscowiony w
układzie wydechowym silnika pozwalająca uniknąć kosztownej wymiany.


Jest to jedyna metoda pozwalająca skutecznie oczyścić zatykający się filtr cząstek stałych.
Wszystkie inne metody polegające na usuwaniu DPF'a i emulowaniu-oszukiwaniu
komputera sterującego silnikiem są metodami negatywnie wpływające na pracę
silnika i jednocześnie w swej konsekwencji zatruwające środowisko.

Zdecydowanie odradzamy stosowanie takich metod co w konsekwencji może
kosztować nas dużo więcej niż nowy filtr DPF.

Jeśli jesteś zainteresowany tą usługą to prosimy o kontakt z naszym serwisem
tel.076 746 43 04-06, kom. 608 526 606, mail:  serwis@motorpol.legnica.pl

Serwis wielomarkowy - Motor Pol Legnica ul.Jaworzyńska 264

Poniżej opis technologii.

Firma TUNAP, Wolfratshausen stworzyła i zgłosiła do opatentowania preparat
do czyszczenia, dzięki któremu zatkane filtry cząstek stałych mogą zostać
wyczyszczone. Wymiana filtra nie jest już konieczna. Dla klienta oznacza to
obniżenie kosztów, a zarazem zwiększenie jego zadowolenia. Preparat
czyszczący zostaje bezpośrednio wtryśnięty przez dostępne otwory na filtr
cząstek stałych. Tam rozpuszcza nagromadzoną sadzę, która następnie zostaje
spalona w ramach programu regenerującego ręcznie uruchomionego w
samochodzie. Nowy zestaw czyszczący filtr cząstek stałych firmy TUNAP składa
się z "MP 131 Preparatu do czyszczenia filtra cząstek stałych" oraz "MP 132
Koncentratu spłukującego" i jest już dostępny.

Jeśli samochody jeżdżące na dieslu poruszają się głównie na krótkich
odcinkach, filtr cząstek stałych w układzie wydechowym nigdy nie jest lub
rzadko bywa wystarczająco ciepły, aby móc spalać zgromadzone tam cząstki
sadzy. Skutek: filtr cząstek stałych zatyka się. W takim przypadku
automatycznie włącza się pogram regeneracyjny, podczas którego wtryskiwana
jest większa ilość paliwa, aby wytworzyć wyższą temperaturę. Jednak podczas
określonej pracy silnika, jak np. w ruchu miejskim lub przy długich korkach,
regeneracja nie jest możliwa. Jeśli zdarzało się to wielokrotnie, dla filtra
cząstek stałych nie było do tej pory żadnego ratunku. Filtr musiał zostać
wymieniony.

Firma TUNAP rozpoznała ten problem i jako pierwszy producent stworzyła
zestaw do czyszczenia filtra cząstek stałych, dzięki któremu zatkany filtr
może zostać wyczyszczony w szybki, łatwy i, w porównaniu z wymianą, znacznie
korzystniejszy finansowo sposób.

A tak odbywa się proces czyszczenia: najpierw wymontowuje się czujnik
temperatury lub ciśnienia na wydechu. Przez powstały otwór wprowadza się
sondę, przez którą bezpośrednio na filtr zostaje wtryśnięty "MP 131 Preparat
do czyszczenia filtra cząstek stałych". Powinno się to odbyć w dwóch turach
z przerwą ok. 10 minut, aby preparat mógł zadziałać. Następnie filtr
spłukany zostaje przez "TUNAP MP 132 Koncentrat spłukujący". Dzięki temu
sadza zostaje rozpuszczona i rozłożona po całym filtrze tak, że może zostać
spalona w procesie normalnej regeneracji. Po zamontowaniu czujnika serwis
musi jeszcze włączyć regenerację manualnie (jeśli nie zostanie włączona
automatycznie przez elektronikę silnika). Teraz należy przeprowadzić ok.
20-minutową jazdą próbną.

Cały proces jest przyjazny dla środowiska. Rozpuszczone cząstki sadzy nie
trafiają do środowiska, tylko w ramach regeneracji zostają spalone na
popiół. Także preparat do czyszczenia odparowuje nie pozostawiając resztek.

 


Wymiana płynu hamulcowego co 2 lata lub co 40 tys. km jest absolutnie konieczna.


Płyn może "zagotować się" podczas długotrwałej jazdy obciążonym samochodem na krętych drogach, podczas długich zjazdów w górach, czasem w mieście, gdy często używamy hamulców.
Objawy? Naciskamy hamulec a samochód nie zwalnia zgodnie z poleceniem kierowcy.

 

Postaramy się przekonać do tej operacji użytkowników w dalszej części  wywodu:

 

-płyn może "zagotować się" podczas długotrwałej  jazdy obciążonym samochodem na krętych drogach, podczas długich  zjazdów w górach, czasem w mieście, gdy często używamy hamulców. Objawy?  Naciskamy hamulec a samochód nie zwalnia  zgodnie z poleceniem kierowcy. W takich warunkach tarcze mogą się rozgrzać nawet do  do kilkuset stopni Celsjusza. . Auta z rozgrzanymi tarczami hamują znacznie gorzej, niż gdy hamulce są zimne. Dzieje się tak dlatego, że siła tarcia rozgrzanych okładzin (szczególnie tych gorszej jakości) maleje i jest to naturalne zjawisko. Jeżeli jednak  „pedał hamulca zapada się w podłogę, albo największy nawet nacisk nie powoduje wystarczającego zwalniania rozpędzonego auta, układ jest niesprawny. Trzeba wtedy sprawdzić płyn hamulcowy „.   Nie dopuśćmy jednak do takiego scenariusza – bo już jest za późno !

Płyn hamulcowy to substancja bardzo odporna na wysokie temperatury - nowy  wrze dopiero przy temperaturze ok.230 stopni C.  Ponadto płyn hamulcowy zawiera substancje antykorozyjne, chroniące układ przed ścieraniem i utlenianiem. W trakcie użytkowania stopniowo traci on swoje cechy - przede wszystkim obniża się jego temperatura wrzenia. Dzieje się tak z powodu nieustannych zmian temperatur i kontaktu z powietrzem, z którego płyn chłonie wodę / higroskopijność /.

Producenci płynów hamulcowych, a także producenci samochodów ,  zalecają  wymianę płynu hamulcowego nie rzadziej niż raz na dwa lata lub 30-40 tys. km przebiegu. Jeżeli jednak samochód eksploatowany jest w trudnych warunkach, kierowca jeździ szybko i ostro hamuje, już po roku płyn hamulcowy traci pożądane właściwości - "gotuje się" nie przy 230°C (jak nowy płyn), a już przy np. 160°C. W takich warunkach część płynu (zwykle w najgorętszych okolicach układu) zmienia postać z ciekłej na gazową - tworzy się tzw. korek parowy. Zanika opór na pedale hamulca, ponieważ gaz, w przeciwieństwie do cieczy, łatwo ulega sprężaniu i nie jest w stanie zapewnić wystarczającego nacisku okładzin hamulcowych na tarcze.Auto zacznie posłusznie hamować, gdy  płyn przestygnie i znów stanie się cieczą. Może to jednak stać się zbyt późno...

Nasz serwis  szybko i profesjonalnie  sprawdzi temperaturę wrzenia płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Jeżeli test wykaże, że temperatura wrzenia płynu jest niższa niż 160°C, trzeba go wymienić i nie warto z tym zwlekać.

Promocja płynu hamulcowego Bosch  !!!

Cała operacja wymiany (wraz z odpowietrzeniem układu)  kosztuje jedynie  99,-   złotych.

 Sam fakt właściwej jakości płynu w zbiorniczku nie musi niestety świadczyć, że jest on w dobrym stanie. Płyn w układzie nie podlega naturalnej cyrkulacji i jego jakość w okolicach zacisków czy cylinderków  może być niezadowalająca.

Stąd zalecenie, aby wymieniać go nie rzadziej niż co 2 lata lub 40 tys. km niezależnie od warunków jazdy.

Zapraszamy : tel.076 746 43 04 do 06 , 606 380 106 ,
mail: motor-pol@bosch-service.pl


 

Motor-Pol jest  serwisem obsługującym wszystkie marki samochodów, zarówno osobowe jak i dostawcze.

 

Jako dealer FIAT wykonujemy naprawy samochodów naszej marki jak również innych samochodów.

 

Posiadamy 14 stanowisk naprawczych, w tym 10 podnośników, co gwarantuje szybką, sprawną i bezpieczną obsługę.

 

W ramach podpisanej koncesji serwisujemy w okresie gwarancyjnym samochody osobowe i dostawcze marki Fiat.

Posiadamy w tym celu pełne oprzyrządowanie narzędziowe i komputerowe - m.in. Wi-TECH i Examiner Smart.

Nasza firma, posiada w pełni kompletną i fachową załogę, obsługuje i naprawia wszystkie marki samochodów: VW, Renault, Peugeot, Ford, Skoda, Opel itd.

Jesteśmy członkiem elitarnej grupy Bosch Serwis Samochodowy, gwarantującej absolutną fachowość i uczciwość.

Zapewniamy błyskawiczne dostawy części zamiennych oryginalnych lub na życzenie zamienników o gwarantowanej jakości.

Jednocześnie ceny naszych usług i części zamiennych są bardzo konkurencyjne.

Na naprawy i części udzielamy pełnej 12 miesięcznej gwarancji.

Oferujemy Państwu:

1. Przeglądy i naprawy samochodów osobowych i dostawczych wszystkich marek, wymiany i tarcz hamulcowych, amortyzatorów, tłumików, sprzęgieł, uszczelniaczy, pasków rozrządu, kół , napinaczy , półosi, resorów itp.; naprawę silników i głowic

2. Przeglądy i naprawy samochodów FIAT w ramach gwarancji i innych poza gwarancją

3. Sprzedaż , montaż i przechowywanie opon

4. Osługę, napełnianie i dezynfekcję klimatyzacji

5. Montaż alarmów, blokad mechanicznych

6. Montaż haków holowniczych, bagażników

7. Montaż radioodbiorników, zestawów głośnomówiących , nawigacji 

8. Montaż instalacji gazowych LPG  firm Tartarini i BRC

9. Wymianę olejów Shell

10.Diagnostykę systemów elektronicznych pojazdów, identyfikację błędów i  ich kasowanie

     na supernowoczesnym sprzęcie Bosch – FSA 740 + KTS oraz firmowym Fiat Chrysler Automobiles - WiTech 

11.Zabudowy specjalistyczne nadwozi samochodów dostawczych

12.Montaż i serwis instalacji grzewczych WEBASTO

Prowadzimy Stację Kontroli Pojazdów dokonującą przeglądów rejestracyjnych motocykli i samochodów do 3,5 t DMC, w tym wyposażonych w instalacje gazowe LPG .

Prowadzimy program lojalnościowy „Karta stałego klienta” zapewniający satysfakcjonujący poziom rabatów zarówno na usługi, jak i na części zamienne, akcesoria i holowanie.

Nasza firma zapewnia pomoc drogową w przypadku awarii i konieczności zholowania samochodu do serwisu lub blacharni.

Dojeżdżamy do klienta z zestawem rozruchowym w przypadku rozładowania akumulatora.

Zapewniamy, w razie konieczności przywiezienie i odwiezienie klienta do domu lub pracy.

Przy dłuższych naprawach zapewniamy samochód zastępczy za przystępną cenę

Kontakt
tel.      (076) 746 43 04,
          (076) 746 43 05,
          (076) 746 43 06,   
  
fax.       (076) 746 43 02,
kom.    608 526 606

 

Biuro Obsługi Klienta

pomoc drogowa: 606 380 106

e-mail: f75372w@dealer.fiat.pl

Serwis czynny jest:    Pn-Pt   7.30 -18.00, Sob  8.00 - 14.00

 

 

Kierownik Serwisu

Tadeusz Kuriata
tel.(076) 746 43 04 ;  kom. 608 526 606 ;
e-mail: tadeusz.kuriata@motorpol.legnica.pl

Doradca Serwisowy

Krzysztof Komaniecki
tel.(076) 746 43 04 ; kom. 602 478 471 ;
e-mail: krzysztof.komaniecki@motorpol.legnica.pl
 
Doradca Serwisowy
Zawisza Bartłomiej
tel.(076) 746 43 04 ; kom. 608 526 606 ;
e-mail: bartlomiej.zawisza@motorpol.legnica.pl
 
Doradca Serwisowy
Ryszard Wójcik
tel.(076) 746 43 04 ; kom. 608 526 606 ;
e-mail: ryszard.wojcik@motorpol.legnica.pl
 
 

   
 
 
P.H.U. MOTOR-POL SP. Z O.O.

LEGNICA
JAWORZYŃSKA 264
59-220 LEGNICA
Tel.: (76) 7464300
(76) 7464301
(76) 7464304
e-mail

 



Kontakt

 (76)746 43 00 lub 04  recepcja


 (076) 746 43 01 - salon

 (76) 746 43 03 - ubezpieczenia


 (76)746 43 05 lub 06 - serwis 


 (76)746 43 07 lub 18 - sklep


 (76)746 43 21 lub 20 - blach  -   lakier.
 

 




Zobacz większą mapę

 
 
· polityka prywatności    · informacje o cookies